Kome sam namijenila blog

Do sada sam se bezbroj puta uvjerila da
je edukacija pacijenata o njihovom problemu i nacinima prevazilazenja jedna od najvaznijih pretpostavki za uspjesno rjesavanje problema.

Danas na internetu se moze naci jako puno informacija iz oblasti mentalnog zdravlja. 
Cak i previse. 
I tacnih i netacnih . 
O simptomima bolesti, uzrocima, lijecenju itd. 

Ja nemam namjeru da ovdje ponavljam sve te informacije i da usiroko pisem o tome svemu.

Izabrala sam da pisem o onim temama koje mogu pomoci onim osobama koje mi se javljaju radi pomoci. Usmjeravacu ih na pojedine tekstove koje cu ovdje pisati, a koji su od znacaja za njihovo stanje i prevazilazenje tog stanja. Naravno da te iste teme mogu biti od koristi i onima koji zele vise informacija o necemu, ali posto se vecinom radi o tekstovima koji su "dodatak"odredjenoj intervenciji moglo bi im se ciniti da su nezavrseni. Vjerovatno ce biti i drugih tema, npr onih prilagodjenih aktuelnom trenutku.
Pokusacu da koristim sto jednostavniji jezik, mada to nama doktorima nije bas najlaksi zadatak za ispuniti.Sem toga, ja inace bas nesto ni ne volim pisati, jos od skolskog doba nisam to volila. Ali ipak cu pokusati prenijeti neka svoja znanja na papir da vam bude od koristi.

Pisanje na blogu zahtijeva puno vremena i u ovoj fazi mog rada putem interneta zaista predstavlja samo dodatak tretmanu. Obzirom da blog nije profesionalan, nego rezultat mog eksperimentisanja na blogeru i prostor za prenosenje informacija , molim vas da uvazite moja neznanja iz ove oblasti. 
Jos uvijek malo lutam u potrazi za nacinima i najboljim rjesenjima.

Ako neko od vas zeli pisati na blogu o temama iz oblasti mentalnog zdravlja i svojim iskustvima u ovoj oblasti, bice mi drago. 

Nadam se da cemo se i pored toga druziti i izvuci maksimum iz toga.


..................................................................................................................................................................
e-mail:moja_saveta@yahoo.com
skype:doktor SOS
...................................................................................................................................................................


Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...